piątek, 2 września 2016

Ziaja masło do ciała kakowe

Dzieci poszły do szkoły a ja mam chwilę na to aby pokazać wam produkt do pielęgnacji ciała .
Jest to masło kakaowe do ciała liporegeneracja skóry omega 3 + omega 6 + witamina E tak zwana witamina młodości firmy Ziaja czyli nasz polski produkt.
Wygląda on tak :
Jego skład wygląda następująco :
Sposób użycia Wmasować grubą warstwę produktu w oczyszczoną skórę , pozostawić do wyschnięcia .
Producent pisze o nim że uzupełnia niedobory lipidów , regeneruje naturalną barierę ochronną , poprawia elastyczność i miękkość naskórka. Skóra jest delikatniejsza i aksamitna w dotyku . Posiada kakaowo-śmietankowy zapach. Pojemność słoiczka to 200 ml a cena tego produkty to 8 zł.
Moja opinia jest następująca : Zapach jest identyczny jak opisuje producent czyli kakowo-śmietankowy ( nawet mój mąż powiedział że można by było go zjeść :) )  , kolor jest lekko brązowy , bardzo ładnie się rozsmarowuje na ciele , nie czułam żadnej lepkości kiedy go nałożyłam , wchłania się bardzo szybko.  Moja skóra faktycznie była delikatna także mogę powiedzieć że producent nie oszukał . Myślę że za taką cenę jest to świetny produkt do pielęgnacji naszego ciała . Jeżeli chodzi o skład to ja akurat nie znam się na tym ale widzę że posiada jakieś tam niedobre składniki na końcu więc nie powinny być to jakieś duże ilości . Ja jestem zadowolona z  tego produktu i myślę że trafi jeszcze do mnie nie raz .
Jeżeli ktoś miał ten produkt chętnie dowiem się czy podobał się wam czy jednak u was nie działa .
Dziękuję za każdy komentarz pod tym postem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz