poniedziałek, 19 września 2016

Maseczki

Hejka !
Dziś tak na szybko postanowiłam napisać gdyż wracam do pracy po dwu tygodniowym urlopie który minął bardzo szybko jednak bardzo lubię swoją pracę i powiem wam że cieszę się z mojego powrotu . Tak jak widać dzisiejszy wpis będzie o maseczkach . Bardzo je lubię a zwłaszcza wtedy kiedy widzę poprawę na mojej skórze .
Pierwsza to Ziaja liście zielonej oliwki , oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym przeznaczona do skóry normalnej , suchej oraz wrażliwej . Wygląda ona tak :

Miała ona skutecznie wygładzać , odnawiać naskórek , dodać cerze blasku oraz energii , działać kojąco na podrażnienia . W saszetce mieści się 7 ml produktu , kosztuje niecałe 2 zł .
Skład wygląda tak :

 
Jeżeli szukacie maseczki która ma wam nawilżyć bardzo dobrze skórę to właśnie ona . Jestem z niej zadowolona gdyż ja mam skórę suchą jeżeli chodzi o twarz a ona bardzo fajnie nawilżała i wygładzała ją . Posiada ładny zapach taki orzeźwiający . Starczyła mi na dwa użycia .  Kupię na pewno ponownie  .
Druga maseczka jest z DERMOMASK głębokie oczyszczenie . Wygląda ona tak :

Efekty działania widzimy na zdjęciu . Pojemność to 10 ml starczyła mi na dwa użycia . Cena to 3,99 zł w promocji a bez promocji 4,99 zł .
Skład tej maseczki :

Zapach tej maseczki jest okropny ale do wytrzymania . Kupiłam ją dlatego że posiadam dosyć duże pory na twarzy a producent pisze że ta maseczka zwęża je . Dla mnie ten produkt jest fajny faktycznie zmniejsza pory , oczyszcza naszą skórę . Przy nakładaniu jej na twarz czujemy lekkie szczypanie .  Minusem tej maseczki jest lekkie wysuszenie skóry dlatego powrócę jeszcze do niej lecz na pewno nie tak często jak do innych maseczek .
A jakich maseczek używacie Wy  ?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz