piątek, 9 września 2016

Moje małe zakupy .

Hejka :)
Dziś późno piszę ale powiem wam że wraz z moją rodzinką wkręciliśmy się w grę typu planszowego a nazwa to Wielki Biznes którą graliśmy od godziny 15 do teraz . Kupiliśmy ją za 26 zł super sprawa dla dzieci starszych polecam można ją dostać w Careffour .
Ale teraz przejdę do tematu tego posta . Dziś pokarzę co sobie kupiłam i co będę testowała na sobie . Byłam na mieście i wstąpiłam do Hebe zobaczyć czy jest coś ciekawego i znalazłam trzy rzeczy które mnie zainteresowały .
Może na samym początku pokażę zdjęcie produktów :

Tak jak widać na załączonym zdjęciu będę testowała dwie maseczki i szampon do włosów .
Pierwsza to maseczka głęboko oczyszczająca z firmy Dermomask posiada ona glinkę białą 20% , wyciąg z płatków owsianych 4% oraz D-Panthenol . Efekty działania powinny być następujące :
- redukcja niedoskonałości
-widoczne zwężenie porów
-matowa i wygładzona cera
Pojemność tej maseczki to 10 ml a koszt 3,99 zł w promocji .
Druga maseczka pochodzi z firmy LomiLomi jest to taka seria na każdy dzień tygodnia ja akurat posiadam na sobotę i jest ona z granatem . Kiedyś miałam z tej samej serii na wtorek i była z ogórkiem . Fajnie nawilżała czułam że odżywiła dobrze moją skórę więc postanowiłam kupić znów maseczkę z tej firmy. Jest ona witalizująca , zapobiega fotostarzeniu i przebarwieniom . Powinna odżywiać i silnie regenerować zmęczoną skórę . Na pewno to sprawdzę :) Kosztowała w promocji 4,99 zł.
Ostatni produkt kupiony prze ze mnie to szampon . Byłam bardzo ciekawa tej firmy i akurat trafiłam na promocję zapłaciłam za niego niecałe 3 zł . To co zauważyłam to niestety posiada SLS no cóż chciałam przetestować coś z rosyjskiej firmy i padło na niego . Jest to szampon zsiadłe mleko na bazie mydlnicy lekarskiej do włosów suchych i farbowanych .
Jak przetestuję te produkty podzielę się z wami swoją opinią na ich temat .
Jeżeli ktoś miał te produkty to bardzo fajnie by było gdyby napisał jak się one u niego sprawdziły .
Lecę testować !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz