czwartek, 22 września 2016

Rexona

Hej !
Z racji tego że bardzo dużo pracuję to ostatnio nie mam czasu praktycznie na nic . Dziś opiszę wam antyperspirant w aerozolu z firmy Rexona Sexy bouquet strawbery & apricot  48h. Nie wiem jaką opinię akurat wy posiadacie na temat tego produktu ale ja już mam 3 opakowanie i jestem zadowolona . Antyperspirant wygląda tak :






Jest to 150 ml . Ceny nie pamiętam więc nie napiszę wam .
Przede wszystkim opakowanie jest bardzo ładne takie delikatne typowe dla kobiety . Zapach bardzo delikatny nie przytłaczający ani żaden z cięższych . Jeżeli chodzi o ochronę to czuję się świeżo przez cały dzień nie zapycha .Nawet przy cięższej pracy nie muszę się martwić że będę brzydko pachnieć co u mnie jest bardzo ważne gdyż wykonuję pracę fizyczną . Delikatny dla skóry , nie powoduje podrażnień oraz nie zostawia śladu na ubraniach . U mnie jest to numer jeden gdyż przetestowałam wiele antyperspirantów i żaden nie dał takiego dobrego efektu jak ten .
A wy jakich antyperspirantów w aerozolu używacie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz