Google+ Followers

środa, 28 września 2016

Moje pierwsze denko

Cześć dziewczęta !
Z racji tego że miesiąc wrzesień dobiega końca postanowiłam dziś że pokażę i opiszę produkty które używałam i się skończyły . Niektóre wykańczałam więcej niż jeden miesiąc . Sama bardzo lubię czytać takie posty gdzie są pokazane fajne i nie fajne produkty . No to zaczynamy :)
Na pierwszy ogień pójdą produkty męskie których używał mój mąż tu nie będzie bubli ponieważ są to produkty które lubi . Na samym początku pokażę wam zdjęcie :


1 ) Mexx Black zachwycony był tym zapachem oraz długością jego utrzymywania się . Nie duszący przyjemny dla nosa , wyrazisty zapach. Polecamy obydwoje ponieważ mi się ten zapach jako kobiety bardzo podobał a muszę zaznaczyć że lubię jak facet przyjemnie pachnie i względem męskich zapachów jestem wybredna .
2 ) Kulka FA MEN XTREME zapach bardzo delikatny który zostawiał niestety białe ślady a co za tym idzie mały dyskomfort . Nie było uczucia lepkości pod pachą . Zapach utrzymuje się długo . Nie uczulał , wydajność bardzo dobra .
3 ) Adidas Intensive 72 h mąż zadowolony z niego ale nie można powiedzieć że utrzymywał się aż tak długo. Przyjemny zapach dla kobiecego noska .Godny polecenia .
4 ) Isana men jest to żel pod prysznic i od razu muszę zaznaczyć że mąż uwielbia wszystkie żele z tej serii. Jest to mocny męski zapach . Super odświeża ciało oraz nawilża . Z wydajnością gorzej ponieważ jest to tylko 300 ml i starcza na krótko .

Teraz przejdę do produktów które używałam ja :





 

1 ) LOREAL ELSEVE magiczna moc olejków jest to odżywka która podbiła moje serce dlatego że pięknie wygładza włosy , odżywia i czuć to na włosach ale najbardziej spodobało mi się to że potrafiła ujarzmić moje niesforne włosy . Po zastosowaniu tej odżywki włosy były miękke w dotyku . Posiada ona  przepiękny zapach.
2 ) BEBEAUTY hibiskus i mleczko owsiane kąpiel w tym płynie to czysta przyjemność . Przepięknie się pieni , posiada w sobie dodatkowo składniki balsamu więc też nawilża a moja skóra nie ma co oszukiwać bardzo potrzebuje nawilżenia . Kolejny plus to cena która jak za taki płyn jest naprawdę bardzo niska .
3 ) Facelle intim Aloe vera  tego produktu po prostu nie lubię  . Zapach taki sobie  powiem szczerze użyłam go tylko dwa może trzy razy potem oddałam go mężowi który mył się nim i go bardzo zachwala . Ja jestem na nie więcej go nie kupię a mąż jak będzie chciał będzie musiał sam sobie kupić :)
4 ) Kneipp pielęgnujący olejek do ciała co można o nim  powiedzieć to to że super nawilża skórę . Moja skóra była delikatna i wygładzona . Świetny produkt do relaksacji .





Może zacznę od tego że pierwsze dwa produkty już opisywałam na blogu i byłam z nich zadowolona także polecam masełka do ciała . Kolejny produkt to krem do rąk z firmy Johynson's 24-godzinne nawilżenie . Fajny produkt dla osób które nie lubią kremować często rąk dlatego że nawet po umyciu rąk nadal czujemy go na swoich dłoniach . Ja wolę kremować częściej i nie czuć kremu po umyciu . Następny produkt to krem do twarzy z firmy EVELINE hydra impact 360 stopni . Jest to bardzo lekki krem który bardzo szybko się wchłania i super nawilża  . Polecany do skóry suchej oraz wrażliwej  . 




1 ) Listerine Fresh Burst jest to płyn do płukania ust który niestety nam nie pod pasował gdyż jest bardzo mocny , palący a dla moich wrażliwych zębów to po prostu szok i dyskomfort . Jeżeli ktoś z was lubi takie bardzo mocne odświeżenie to jak najbardziej jest to produkt dla Was .
2 ) Isana pianka do golenia dla skóry wrażliwej była ok , ładny zapach nie duża jej ilość pokrywała całe nogi . Po goleniu i tak musiałam posmarować nogi balsamem gdyż pozostawały suche .

To już koniec jestem ciekawa czy Wam się coś spodobało a może już coś miałyście z tych produktów ? Pozdrawiam serdecznie :)