poniedziałek, 5 września 2016

Ziaja maziajki mydło do kąpieli.

Hej dziś pokarzę wam produkt który był kupowany na szybko dla moich dzieci. Tym produktem jest Ziaja maziajki mydło do kąpieli bąbelkowa cola .
Mydło wygląda tak :

 

Jego skład to

     

Cena to 7,69 zł , za 500 ml
Producent pisze o nim tak mydło dla dzieci o zapachu bąbelkowej coli . Dobrze się pieni tworząc aksamitną , trwałą pianę . Zawiera składniki myjące pochodzenia roślinnego . Łagodnie myje , nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień . Wspomaga nawilżenie naskórka . Nie narusza naturalnego pH skóry .
Moja opinia kiedy na spokojnie w domu przeanalizowałam skład w internecie zauważyłam sporo chemii w tym produkcie . Tak to wychodzi jak nie spojrzy się na skład przy zakupie . Dzieci wzięły kąpiel i po osuszeniu skóry zobaczyłam na skórze córki wysypkę która swędziała . Po odstawieniu tego mydła wszystko wróciło do normalności . Kiedy otworzymy produkt zapach przypomina chemiczną colę tak to mogę nazwać . Żeby produkt się nie zmarnował chciałam go wziąć dla siebie lecz niestety u mnie powoduje swędzenie skóry . Niestety u nas ten produkt się nie sprawdził a szkoda bo firmę Ziaja bardzo lubię . Obecnie produkt trafi do śmieci i tyle . Po swoim doświadczeniu będę bardziej uważać na składy oraz na to by moje zakupy nie były robione na szybko.

Ciekawa jestem jak Wy robicie zakupy ?
Czy zwracacie uwagę na skład przy kupnie kosmetyków ?

Dziękuję za każdy komentarz .
Zawsze wchodzę na blogi osób komentujących. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz