środa, 31 sierpnia 2016

Olejek do kąpieli Kneipp

Dziś będę opisywać mój dzisiejszy zakup który już przetestowałam i mogę co nieco o nim napisać . Po pracy postanowiłam kupić sobie coś co mnie odpręży i nie będę musiała się po kąpieli balsamować . Przeglądając pułki w drogerii natrafiłam na pielęgnujący olejek do kąpieli firmy Kneipp wygląda on tak :
 
Opakowanie jest szklane z zieloną nakrętką , pojemność to 20 ml , starczy na 1do 2 użyć, cena to 4,79 zł w promocji ( w cenie regularnej 5,99 zł ) , przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej .
Sposób użycia wlewamy olejek pod strumień wody o temperaturze 36-38 stopni celcjusza , kąpiel powinna trwać od 15 do 20 min.
Opis producenta  brzmi następująco : Zmysłowo pachnący olejek który daje skórze optymalną kombinację aktywnej ochrony i pełnej pielęgnacji. Dzięki 94% czystego olejku migdałowego wspiera utrzymanie naturalnego płaszcza ochronnego skóry i pozostawia ją aksamitną i miękką .
Co ja mogę o nim powiedzieć według mnie jest fajny ponieważ posiada piękny zapach który faktycznie odpręża . Produkt dobrze nawilża. Skóra po wyjściu z wanny jest bardzo delikatna i czuć taką powłoczkę na ciele . Nie balsamowałam się po wyjściu z wanny ponieważ czułam że moja skóra już tego nie potrzebuje . Bardzo dobry dla osób które lubią poleżeć w wannie .
Ciekawa jestem czy są osoby które go już miały i jaką one mają opinię o nim .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz