sobota, 17 września 2016

Kremowy żel pod prysznic

Hej !
Dziś chciała bym wam opisać coś co lubię i co ostatnio stosuję do kąpieli . Bardzo lubię testować płyny , żele do kąpieli czy pod prysznic . Kąpiel jest u mnie takim małym rytuałem gdzie musi być dużo piany , piękny zapach i przede wszystkim dobre działanie wyczuwalne na mojej skórze . Produkt który mnie ostatnio przekonał do siebie to NIVEA HONEY & MILK kremowy żel pod prysznic . Od razu napiszę że jest to produkt który dostałam jako gratis przy zakupach w rossmanie . Bardzo lubię tego typu gratisy które mogę sobie przetestować i zastanowić się czy kupić pełnowartościowy produkt . Pokażę wam teraz jak wygląda opakowanie tego żelu .


Tu pokażę wam skład zaznaczę tylko że składem ten żel nie powala . Ma on trochę tych nieciekawych składników ale nie zrobił dotychczas niczego złego na mojej skórze także może być.


Producent pisze o tym żelu w ten oto sposób :
Pielęgnująca formuła wzbogacona proteinami mleka otuli skórę jedwabistą pianą , zapach miodu rozbudzi zmysły . Przekonaj się jaka miękka i gładka może być twoja skóra .
Sposób użycia : nanieść na mokrą skórę i spłukać po umyciu .
Pierwsze co mi się spodobało to fajne,, proste opakowanie . Kiedy otworzyłam żel poczułam przepiękny zapach taki słodkawy a zarazem orzeźwiający . Niewielka ilość tego produktu wystarczy aby umyć całe ciało . Bardzo dobrze się pieni tworząc fajną pianę . Skóra po umyciu jak i w trakcie mycia jest bardzo gładka , czuć dobre nawilżenie . Zapach na skórze utrzymuje się przez pewien czas. Właśnie takiego efektu oczekuję od żelu pod prysznic . Ja na pewno kupię ten produkt w większym opakowaniu .
 Miałyście ? Co obecnie stosujecie do kąpieli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz