sobota, 3 września 2016

Perfecta Body produkt do stóp

Dziś postanowiłam że pokarzę wam produkt do stóp który używam . Tym produktem jest Total Repair " Złuszczające skarpetki" Krem-Kompres do stóp i pękających pięt z firmy Perfecta Body .
Jest to produkt Polski o pojemności 100 ml . Jego data ważności to 9 miesięcy od otwarcia .
Wygląda on tak :
Składniki aktywne tego produktu to urea 20% - mocznik perfekcyjnie nawilża , wygładza i zmiękcza skórę. Olive oil silnie koi , nawilża , regeneruje i odbudowuje skórę. D-Pantenol łagodzi podrażnienia, przyspiesza ich naprawę , działa ochronnie na skórę .
Według producenta efekt działania to redukcja zgrubienia , zrogowacenia i pęknięcia naskórka . Wygładzenie i zmiękczenie . Tworzenie na skórze niewidzialnej warstwy tzw. " złuszczających skarpetek".
Stosowanie krem wmasować w skórę stóp .Stosować rano i wieczorem . Na noc pozostawić na skórze grubszą warstwę kremu .
Cena to 7,99 zł bez promocji a w promocji kupiłam ten krem za 2,99 zł.
Teraz czas na mnie czyli moje odczucia po stosowaniu tego kremu . Od razu muszę napisać że ja nie mam żadnych problemów jeżeli chodzi o stopy . Zazwyczaj przy kupnie kremu do stóp kieruję się tym żeby on bardzo dobrze nawilżał a jednocześnie nie był drogi . Jeżeli chodzi o ten produkt to  podoba mi się zapach jest on bardzo delikatny . Faktycznie kiedy go nakładam na skórę to czuję taki ten tłustawy film który utrzymuje się długo . Fajnie nawilża stopy i jednocześnie zmiękcza skórę . Wygładzenie stóp też jest odczuwalne .Ja nakładam go tylko na noc i to w momencie kiedy już idę spać . Ja jestem na tak dla tego produktu , polecałam go swojej koleżance i ona również jest na tak .
Jeżeli miałyście ten produkt dajcie znać w komentarzach jak się on u was sprawdził .

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY WASZ KOMENTARZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz