poniedziałek, 26 września 2016

Maseczka Eveline cosmetics

Hej !
Dawno mnie nie było , miałam masę pracy . Dziś będę opisywać maseczkę Multimasking od firmy Eveline cosmetics . Jest ona w formie dwóch maseczek które nakładamy jednocześnie na dwie różne partie twarzy . Pierwszą nakładamy pod oczy a drugą na resztę twarzy .
W tym miejscu pokarzę wam jak ta maseczka wygląda :






Maseczka posiada dwie części po 5 ml a koszt to 2 zł . Przeznaczona jest do cery suchej pozbawionej elastyczności . Powinna działać w 10 minut .
Opis producenta : likwiduje oznaki zmęczenia szczególnie pod oczami , pobudza lifting w miejscach z widoczną utratą elastyczności takich jak policzki , czoło i podbródek .
Moja opinia : Maseczki posiadają piękny zapach , ta część pod oczy ma kolor złoty z drobinkami . Druga natomiast jest całkowicie biała. Kiedy nakładałam maseczki na początku czułam szczypanie delikatne potem przemieniło się w szczypanie mocne . Bardzo trudno było mi wysiedzieć te 10 minut. Po zmyciu moja twarz była cała czerwona , zaogniona . Cała twarz nadal mnie szczypała. Nie poczułam żadnego liftingu jedyne co poczułam to wysuszenie skóry . Posiada w swoim składzie alkohol więc przypuszczam że przez ten oto składnik moja twarz została przesuszona . Przy wyborze tej maseczki sugerowałam się rodzajem skóry gdyż u mnie skóra jest sucha . Więcej jej nie kupię ponieważ przesuszyła i podrażniła mi skórę .
Znacie ten produkt ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz