poniedziałek, 3 października 2016

Szampon do włosów

Hej !
W końcu mam trochę czasu żeby dodać wpis . Pogoda się popsuła pada deszcze ale za to ciepło :)
Dziś przychodzę do was z opisem i recenzją szamponu który niedawno zakupiłam za 3,99 zł . Jest to szampon rosyjski z zsiadłym mlekiem na bazie korzenia z mydlnicy lekarskiej . Wygląda on tak :






Opis producenta : Od dawna w syberyjskich wioskach zamiast mydła używano korzenia mydlnicy lekarskiej . Moczono go w wodzie i otrzymywanym roztworem myto głowę . Jest to naturalny , niezwykle delikatny składnik produktów tworzonych do mycia włosów i ciała . Syberyjska zielarka Agafia Jermakowa radziła włosy farbowane myć zsiadłym mlekiem z dodatkiem korzenia mydlnicy . "Jeżeli włosy masz naturalne , darowane od przyrody to chwal się nimi. A jeśli je malujesz - co złym nie jest - urodę swą podkreślasz . Pielęgnować je musisz jeśli one od farby choroby dostały i osłabły . Zmieszaj garść rozgniecionego korzenia mydlnicy z połową szklanki zsiadłego mleka . Podgrzej , mieszaj , aż pianę zobaczysz i wcieraj we włosy a za pół godziny zmyj . Siłę i piękno twoje włosy odzyskają . " Składnik aktywny to proteiny mleka .

Skład wygląda tak :





Moja opinia : Jest to bardzo fajny szampon który posiada mleczną konsystencję . Zapachem ten szampon nie powala ale nie o zapach mi chodziło a o działanie . Bardzo dobrze myje włosy które tak szybko się nie przetłuszczają jak po innym szamponie . Niestety gdybym nie użyła odżywki to ciężko było by rozczesać włosy ale po zastosowaniu jakiejkolwiek odżywki jestem wstanie szybko i sprawnie je rozczesać . Muszę tego szamponu wylać dość dużą ilość żeby umyć swoje włosy które mam dosyć długie . Skóra głowy nie swędzi , nie pojawił się łupież po jego zastosowaniu a to jak dla mnie ważna sprawa  . Nie wywołał również żadnego uczulenia . Mogę nawet powiedzieć że moje włosy wzmocniły się trochę . Jak dla mnie za taką cenę jest to dobry szampon który na pewno kupię ale może jakiś inny rodzaj teraz wypróbuję . Data ważności to 12 miesięcy od otwarcia a szamponu jest 350 ml .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz