piątek, 30 grudnia 2016

Moje odkrycia pielęgnacyjne.

Hej !
Postanowiłam dziś pokazać wam moje odkrycia produktów pielęgnacyjnych bez których ja już nie potrafię się obejść i które u mnie sprawdzają się świetnie . Spośród dosyć dużego grona wyłoniłam 3 moim zdaniem najbardziej fajne produkty które są warte uwagi . A więc zaczynamy :)


Pierwszym produktem który u mnie sprawdza się świetnie to Tołpa płyn micelarny . Zawsze mogę na niego liczyć przepięknie oczyszcza moją skórę z makijażu nawet tego ciężkiego . Wystarczy przyłożyć płatek nasączony tym płynem i już wszystko pięknie schodzi bez żadnego pocierania i uczucia szczypiących oczu . Skończyła mi się buteleczka ale już pojawiła się druga i nie zamierzam się z nim rozstawać .


Tak jak wiadomo jestem maniakiem maseczek wszelkiego rodzaju testuję , próbuję i czekam na efekty i to widoczne gołym okiem . Takie efekty jestem w stanie zauważyć przy maseczkach w płachcie z Lomlomi . Kiedy chcemy nawilżyć bądź jesteśmy zmęczone ale chcemy żeby nasza twarz wyglądała nieskazitelnie te maseczki nam to zapewniają . Kupuję je już nałogowo a bardzo często są one w promocji i aż żal nie wykorzystać takiej okazji .

Ostatni produkt z pielęgnacji to Rexona która chroni mnie przez cały dzień i nie pozwala bym brzydko pachniała . Nawet nie wiem ile zużyłam buteleczek i cały czas kiedy tylko widzę że mi się kończy lecę i kupuję następne opakowanie mimo składu który nie każdemu się podoba ja jestem jej wierna a ona mnie nie zawodzi .
I to by były wszystkie produkty które lubię i bez których nie potrafię się obejść . Ciekawa jestem czy któryś z tych produktów jest też waszym ulubieńcem :)

Na koniec chciałabym wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku oraz podziękować za każdą obserwację , każdy komentarz . Dzięki Wam Kochani jestem zmotywowana do dalszego testowania i opisywania produktów . Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz