niedziela, 11 grudnia 2016

Próbki szamponu i odżywki

Hej !
Dziś przychodzę do was z przetestowanymi próbkami szamponu i odżywki z Pantene Aqua Light które dostałam przy zakupach w drogerii Rosssmann . Bardzo lubię testować produkty do których nie jestem przekonana a które kuszą mnie . Fajnie że przy zakupach możemy dostać wszelkiego rodzaju próbki żeby przekonać się czy dany produkt się u nas po prostu sprawdzi .
Opakowanie wygląda tak :

W środku opakowania znajdują się 3 saszetki szamponu oraz 3 saszetki odżywki . Które wyglądają tak :

Pojemność tych saszetek wynosi 10 ml czyli w sam raz na jedno użycie .
Producent pisze o szamponie tak : Z każdym myciem zawarte w wodzie minerały osadzają się na włosach , wytwarzając wolne rodniki . Te uszkadzają włosy , osłabiając ich rdzeń . Lekka pozbawiona silikonu formuła nowego Pantene Pro-v pomaga powstrzymać te uszkodzenia aby włosy wyglądały zdrowo , świeżo i lekko .
A tu pisze o odżywce tak : Lekka formuła odżywcza z mikrocząsteczkami wzmacniającymi sprawia , że cienkie włosy stają się silniejsze i zapewnia im niezbędne odżywienie bez obciążenia .

Moja opinia : Szampon i odżywka mają naprawdę bardzo lekką formułę , nie plączą włosów i bez problemu mogłam rozczesać je po umyciu . Przede wszystkim moje włosy nie były obciążone i oklapnięte oraz po wysuszeniu czułam że są porządnie umyte a nie tak jak przy użyciu szamponu i odżywki z Joanny miałam tak przetłuszczone włosy że myłam je jeszcze raz ( ale o tym napiszę innym razem ). Włosy mam lekkie , sypkie , połyskujące oraz bardzo delikatne w dotyku . Skóra głowy nie swędzi mnie oraz nie pojawił mi się łupież a na to zwracam bardzo dużą uwagę . Jestem bardzo zadowolona z tego duetu i już są zapisane na mojej liście z zakupami .

Miałyście styczność z tym szamponem i odżywką ?
Jakie są Wasze opinie na temat tego duetu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz