niedziela, 4 grudnia 2016

Nowości w mojej kosmetyczce

Hej !
Dziś za oknem biało i bardzo zimno więc postanowiłam napisać post o kosmetykach które zagościły niedawno u mnie . Zaraz wam pokażę o jakie kosmetyki mi chodzi :)


Mam podkład z Max Factora Miracle Touch który już od pewnego czasu korcił mnie aż w końcu uległam i mam go w odcieniu 040 Creamy Ivory jest go w słoiczku 11,5g. a data przydatności to 12 miesięcy od otwarcia . Jest to jasny odcień który daje takie satynowe wykończenie . Ale myślę że niestety nie wystarczy mi na długo :/ Nakładam go na twarz palcami tak jest mi najwygodniej mimo że dołączona jest do niego gąbeczka . Bardzo fajny , leciutki podkład o konsystencji masełka. U mnie wytrzymuje cały dzień a moja twarz wygląda naprawdę ładnie . Nie ciemnieje na twarzy oraz nie wchodzi mi w żadne zmarszczki. Cena to ok 52 zł


Kolejna rzecz to płynna pomadka z Makeup Revolution  molten chocolate
Kolorek oraz pomadka wyglądają tak :




Jego aplikacja jest bardzo przyjemna ponieważ posiada on na końcu taką gąbeczkę , jest konsystencji masełkowatej , nadaje lekkiego połysku , posiada witaminę E oraz pachnie czekoladowo . Posiada również maleńkie minusy kiedy ją nałożymy to klei się  może nie mocno ale jednak . Żeby pokryć usta potrzebuję dwóch warstw . Ale kolor jest naprawdę bardzo fajny i nie mam jeszcze takiego w swoim zbiorze . Kosztuje 19,99 zł w Rossmannie .

No i teraz taka wisienka na torcie to paleta 16 cieni z Makeup Revolution I HEART CHOCOLATE  wygląda ona tak :

Cieni matowych w tej palecie jest 6 a reszta to cienie połyskujące . Cienie są bardzo dobrze napigmentowane , nie osypują się co mnie zdziwiło , bardzo ładnie się blendują . Utrzymują się na powiece długo . Możemy z niej wyczarować naprawdę bardzo ładny kolorowy makijaż . Paletka pachnie czekoladą . Do paletki jest dołączona dwustronna pacynka ale ja nakładam cienie i tak pędzelkiem . Paletkę można kupić również w Rossmannie w cenie 47,99 zł
I to już koniec moi drodzy :) Mam nadzieję że miło się Wam czytało :)
A co nowego u was zagościło ostatnio :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz