wtorek, 20 grudnia 2016

Krem do rąk z firmy L'occitane

Hej !
Tak jak nazwa wskazuje dziś będę opisywała krem do rąk z firmy L'occitane . Zacznę od tego że krem przyszedł do mnie w paczuszce od koleżanki blogerki http://mamazrozowatorebka.blogspot.com/ . W paczuszce znalazła wiele dobroci które mogę sukcesywnie testować i dzielić się z wami moją opinią na ich temat . Między innymi znalazłam taki oto kremik do rąk który starczył mi na tydzień czasu mimo że mąż podkradał mi go .

Niestety zdjęcie te jest najlepszym jakie potrafiłam zrobić z racji tego że u mnie szaro, ponuro i bardzo ciemno .
Krem był w pojemności 10 ml sprawdzałam koszt tego cuda w sklepie internetowym tej firmy to za 30 ml musiałabym zapłacić 32 zł . Niestety nie mam żadnej etykietki od producenta z konkretnym działaniem ale przede wszystkim ma on wygładzić dłonie .
Moja opinia jest następująca : Kiedy odkręciłam tubkę to od razu poczułam przepiękny jakby perfumowany zapach który nie znika w trybie natychmiastowym ale utrzymuje się bardzo długo na dłoniach mimo zakładanych rękawiczek przy wyjściu . Krem jest konsystencji zbitej nie lejącej . Bardzo ładnie rozprowadza się po dłoniach i dosyć szybko się wchłania . Ja pracuję rękoma i te moje ręce często są w opłakanym stanie . Przesuszone , szorstkie . Kiedy użyłam kremu to on przepięknie wygładził mi dłonie które z każdym dniem stawały się coraz ładniejsze . Nawilżał mocno i ochraniał dając tak jakby powłokę ochronną . Nawet mój mąż podkradał mi ten krem i był nim oczarowany a wiemy wszyscy jak wyglądają ręce budowlańca :) W składzie znajdziemy masło shea 20%, wyciąg z miodu , migdała oraz aromat jaśminu. Zamierzamy zakupić sobie kremik gdyż naprawdę nas oczarował swoim działaniem . Moim zdaniem jest wart swojej ceny :)
Chciałabym podziękować koleżance za przesłanie tego cudownego produktu :)
Miałyście może ten krem ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz