poniedziałek, 19 grudnia 2016

Kolejne maseczki przetestowane :)

Hej !
Dziś przychodzę do was z kolejnymi maseczkami które kupiłam i przetestowałam aby zobaczyć czy są warte polecenia .

Pierwsza z nich to maseczka z firmy Ava która bardzo mnie zaciekawiła . Jest to bio maseczka czekoladowa zwężająca pory w której mamy dwa kroki . Pierwszym krokiem jest maseczka natomiast drugim jest peeling kwasowy .
Producent pisze o maseczce tak: Kremowa maska na bazie glinki cocoa przeznaczona do skóry tłustej i mieszanej z rozszerzonymi porami . Zawiera papainę enzym delikatnie złuszczający martwe komórki naskórka, przyspieszający regenerację i poprawiający nawilżenie skóry . Ekstrakt z róży japońskiej rozjaśnia przebarwienia oraz reguluje wydzielanie sebum , a ekstrakt z imperaty cylindrycznej intensywnie nawilża . Maska oczyszcza skórę , zwęża pory oraz zapobiega powstawaniu zaskórników .
Natomiast o peelingu pisze tak :zawiera 5% kwas fitowy . Działa złuszczająco , antyoksydacyjnie oraz rozjaśnia przebarwienia potrądzikowe . Dzięki róży japońskiej i zielonej herbacie dodatkowo oczyszcza , zwęża pory ,reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawanie zaskórników .
Moja opinia o tym duecie jest następująca : Przede wszystkim ma taki delikatny czekoladowy zapach, faktycznie oczyszcza nam skórę i zwęża pory może nie jakoś tak do zera ale te pory są mniejsze . Również nawilża naszą skórę która po tym duecie jest gładziutka , mięciutka i oczyszczona . Peeling możemy zostawić sobie na całą noc i rano go zetrzeć . Peeling nie posiada żadnych drobinek i posiada mały minus delikatnie na początku szczypie ale potem te uczucie znika . Ja ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej maseczki gdyż lubię kiedy to co pisze producent faktycznie się zgadza . Maseczka ma 6ml a peeling 2ml i kosztuje 3,99 zł w Rossmannie .

Natomiast druga maseczka jest z firmy Lomilomi moje ulubione maseczki na każdy dzień tygodnia wczoraj użyłam sobie akurat na niedzielę :)
Producent pisze o niej w ten sposób : Maska nowego typu wykonana z ekologicznej tkaniny Tencel została wzbogacona wyciągiem z jaśminu . Zawiera aktywator wchłaniania oraz składniki odżywcze , które doskonale przenikają w skórę twarzy . Przywraca równowagę skóry i umysłu . Przywróci blask zmęczonej skórze i chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych . Zachowa zdrowy i promienny wygląd.
Moja opinie : Uwielbiam maseczki z tej serii które bardzo dobrze nawilżają i koją zmęczoną skórę . Jest to maseczka w płachcie bardzo dobrze nasączona . Kiedy nakładam ją na twarz od razu czuć jak nawilża moją skórę . Przepięknie pachnie jaśminem . Kiedy ją zdjęłam musiałam przetrzeć twarz wacikiem żeby moja twarz się nie kleiła . Rano obudziłam się a moja twarz wyglądała bardzo zdrowo , wypoczęta i pełna blasku . Takiego efektu oczekiwałam gdyż ostatnio pracuję na nocki i skóra wyglądała na bardzo zmęczoną .  Jestem z niej bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nie raz ona u mnie zagości :) Maseczka kosztuje 3,99 zł w promocji .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz