wtorek, 27 grudnia 2016

Seria Fit me! Maybelline

Hej !
Dziś przychodzę do was z postem na temat moich ostatnich zakupów które zrobiłam będąc w Rossmannie . Oglądając szafy z kolorówką natknęłam się na bardzo niską cenę podkładu , korektora oraz pudru w kompakcie z firmy Maybelline każda z tych rzeczy kosztowała tylko 6,99zł więc skusiłam się na zakup . I tak w mojej kosmetyczce znalazły się te trzy rzeczy .
Tak one wyglądają:


Może zacznę od podkładu : Wiele czytałam opinii na temat tego podkładu i niestety nie jest on lubiany choć jest mała gróbka osób która go lubi . I ja należę do tych osób . Mam odcień 125 jest to taki żółciutki odcień który bardzo ładnie wyrównuje mój koloryt twarzy i nie robi placków . Ciemnieje na twarzy ale tylko w niewielkim stopniu . Nie roluje się i u mnie na twarzy utrzymuje się tak ok 6 godzin bez poprawiania . Nakładam go na twarz gąbeczką. Twarz jest matowa , wygląda jak dla mnie bardzo ładnie .

Teraz opiszę korektor który niestety nie sprawdził się u mnie :( Mam go w odcieniu 10 i myślałam że ten odcień będzie dla mnie najlepszy niestety on tak strasznie żółknie i odstaje od reszty  makijażu a co za tym idzie nie wygląda to najlepiej . Próbowałam nakładać go gąbeczką potem palcami i niestety ten sam efekt . Ale nie mogę mu zarzucić że nie przykrywa cieni pod oczami ponieważ robi to bardzo dobrze. Jednak nie jest on dla mnie .

Ostatnią rzeczą jest puder w kompakcie który jest bardzo fajny i z którym polubiłam się bardzo od samego początku . Puder mam w odcieniu 220 . Posiada ładne opakowanie w którym znajdziemy lustereczko i puszek . Pachnie delikatnie i co najważniejsze nie zapycha porów a dla mnie to ważna sprawa . Matuje na długo a wykończenie jest takie satynowe . Posiada jedną jedyną wadę zauważyłam że niestety kruszy się i jest to trochę denerwujące .

I to by było wszystko . Teraz chciałabym poznać wasze opinie. Jeżeli miałyście to dajcie znać jak się sprawdziły ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz