czwartek, 26 stycznia 2017

Zakupy

Hej Wszystkim !
Witam Was bardzo serdecznie :) Dziś humorek dopisuje mi i to bardzo niestety wczoraj tak strasznie mnie bolała głowa że nie dałam rady nic napisać ale dziś jest ok . Będąc na zakupach postanowiłam wskoczyć do Hebe i zobaczyć jakie obecnie mają promocje i kupiłam cztery produkty które u mnie są nowościami . Jeden produkt kupiłam dlatego że był polecany na blogach i byłam strasznie ciekawa jak on zadziała na mnie . A więc zaczynamy :



1 ) Kallos Szampon wzmacniający włosy z kompleksem multiwitamin - Kupiłam go ponieważ szampon który sobie kupiłam w sklepie fryzjerskim strasznie obciążał mi włosy i oddałam go siostrze bo nie mogłam na niego patrzeć . Mam nadzieję że ten będzie idealny dla moich włosów które ostatnio są strasznie przesuszone i tragicznie wyglądają . Ten szampon ma za zadanie nawilżyć , dodać połysku , jedwabistości i miękkości . Zobaczymy jak on zadziała na moje włosy i czy się sprawdzi . Pojemność to 1000ml dosyć duża butelka a kosztował 10,99 zł.

2 ) Purederm kuracja regenerująca i odmładzająca ( 2 etapowa ) - Jest to dwu etapowa maseczka do twarzy którą będę dziś wieczorkiem robiła a jutro powstanie post na jej temat . Zachęciło mnie do jej kupna to że posiada ona śluz ze ślimaka którego działania jestem strasznie ciekawa . Kosztowała 4,99 zł



3 ) Nacomi czarne mydło 100% naturalne - To jest ten produkt który zaciekawił mnie czytając wasze wpisy na blogach . Jak wiecie chcę sobie oczyścić twarz niestety maseczka którą kupiłam nic mi nie oczyściła więc mam spore oczekiwania wobec tego produktu . Firmę bardzo lubię za składy i na razie to co sobie kupowałam sprawdzało mi się za każdym razem . Kosztowało w promocji 14,99zł za 200 g produktu .

4 ) Nacomi Natural Pure Shea Butter - Jest to naturalne masło shea do wszystkich typów skóry . Tego produktu miałam nie kupować lecz pani przy kasie tak bardzo zachwalała ten produkt że się w końcu skusiłam i będę testować mam nadzieję że się sprawdzi . Kosztował 7, 99 zł za 100 ml .

I to już wszystkie moje nowości :) Jeżeli miałyście coś z moich nowości to dajcie znać jak się u Was to spisało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz