środa, 18 stycznia 2017

Vedimasan

Hej !
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony produktowi którego zadaniem jest odprężenie i łagodzenie uczucia ciężkości nóg . Kupiłam go w bardzo przystępnej cenie 10zł ponieważ ostatnio moje nogi stały się bardzo zmęczone , ociężałe i takie bolące . Zachęcona ceną oraz bardzo ciekawa czy ten produkt się u mnie sprawdzi kupiłam . Mowa będzie o żelu odprężającym do nóg Vedimasan .

Wygląda tak :


Skład :




Opis producenta :
Vedimasan to odprężający żel do nóg zamknięty w wygodnej tubie ze specjalną nakładką masującą , która wzmacnia relaksujące działanie składników aktywnych . Żel jest oparty na wyciągu z ruszczyka , cytryny , nawłoci i kasztanowca , które uelastyczniają naczynia krwionośne i łagodzą uczucie ciężkości nóg . Dodatkowo pantenol i mentol zapewniają przyjemny efekt chłodzenia . Po kilku minutach masażu poczujesz , że twoje nogi są odprężone i wypoczęte .

Moja opinia : Zacznę od opakowania które jest wygodne i dzięki któremu nie mamy problemu z wyciśnięciem żelu ponieważ jest miękkie ,  posiada niewielką dziurkę która umożliwia mi w szybki sposób zaaplikowanie żelu na nogi . Ma również głowicę którą przekręcamy na ON i OFF przez co nasz żel nie wyleci w niechcianym momencie . Ja najpierw go wyciskam a potem zaczynam masowanie moich nóg i co od razu odczuwam to chłodzenie , im dłużej masuję tym bardziej moje nogi się odprężają . Kulki ceramiczne które są umieszczone w głowicy rozluźniają moje mięśnie podczas masowania dzięki czemu moje nogi stają się lżejsze .  Żel ma bardzo przyjemny miętowy zapach . Żel można stosować kilka razy dziennie . Pojemność to 120 ml . Jest to fajny produkt i jak najbardziej będę go stosowała :)
Miałyście może ten żel ? Co o nim sądzicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz