niedziela, 8 stycznia 2017

Podkład 123 Perfect Foundation z BOURJOIS

Hej !
Chciałabym wam dziś pokazać podkład który od niedawna u mnie zagościł i został tym samym moim ulubieńcem . Dostałam go od jednej z blogerek czyli Mama z różową torebką . Dziękuję Kochana za to że mogłam go przetestować dzięki Tobie :)
Podkład wygląda tak :

Mam go w odcieniu 51 Vanille clair . Jest to podkład ujednolicający z 3 pigmentami korygującymi czyli żółtym - kryje cienie pod oczami , Fioletowy - nadaje blasku , zielony - kryje zaczerwienienia .
Podkład powinien według producenta utrzymać się na skórze do 16 godzin ale jak wiemy żadna z nas tyle podkładu na twarzy raczej nie trzyma :) Posiada również filtr SPF 10 . 
Teraz pokażę mój policzek przed i po nałożeniu podkładu :
 Przed

Po



 

Moja opinia : Podkład tak jak widać na zdjęciu przepięknie wyrównuje koloryt twarzy nadając jej żółciutki odcień . Nie jest to podkład silnie kryjący ale tak średnio bym powiedziała . Bardzo ładnie rozprowadza się . Ja go nakładam gąbeczką stemplując twarz . Ciemnieje ale jak dla mnie nie dużo .
Ma wykończenie matowe ale nie podkreśla u mnie suchych skórek . U mnie nie roluje się na twarzy oraz nie zapycha porów . Niestety zapach jest tak jakby chemiczny ale nie jest wyczuwalny na twarzy więc ok . Jak dla mnie jest to lekki podkład który nie daje efektu maski . Utrzymuje się długo na mojej twarzy. Cena tego produktu to ok 55zł ale wiadomo że teraz goszczą wszędzie promocje to na pewno znalazłoby się troszkę taniej . W opakowaniu znajduje się 30 ml i jest ważny 12 miesięcy od otwarcia . Jak dla mnie jest to podkład wart uwagi .
I to by było już wszystko . Miałyście ten podkład jak się on u was sprawdził ?
Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz