wtorek, 17 stycznia 2017

Kolastyna olejek do mycia twarzy , oczu , ust

Hej!
Przepiękna pogoda się zrobiła , kot wygrzewa się na parapecie a ja chciałabym dziś pokazać produkt do mycia twarzy , oczu i ust który u mnie sprawdza się bardzo dobrze i z którym polubiłam się ostatnimi czasy . Olejku używam już od ok 2 miesięcy kupiłam go za 14,99 zł , pojemność wynosi 145ml a data ważności to 12 miesięcy od otwarcia . Mowa o Silky Olejku do mycia twarzy , oczu i ust z firmy Kolastyna :



Jego skład :




Producent pisze:
Olejek do mycia Kolastyna Silky bez trudu usuwa nawet najbardziej uporczywe zanieczyszczenia i  makijaż z twarzy , oczu i ust wspomagając ochronę bariery hydrolipidowej i osiągnięcie promiennego , zdrowego wyglądu cery . Wykorzystuje moc substancji oczyszczających , które w kontakcie z wodą wyłapują zanieczyszczenia usuwane ze skóry podczas spłukiwania . Łączy tę innowacyjną technologię z wyjątkowymi składnikami , zapewniając najwyższą skuteczność w pielęgnacji , odczucie miękkości i jedwabistej gładkości .
4 szlachetne olejki :
Pistacjowy - znany jako symbol dobrego samopoczucia i krzepkiego zdrowia , chroni skórę przed starzeniem się oraz przesuszeniem .
Migdałowy - źródło kwasów tłuszczowych i witaminy E , głęboko odżywia i oczyszcza skórę .
Morelowy - bogaty w witaminy , wykazuje właściwości przeciwstarzeniowe .
Oliwa z oliwek - stanowi źródło antyoksydantów
Sensiproact - wykazuje przeciwzapalne  właściwości , przeciwdziała podrażnieniom

Moja opinia : Zacznę od opakowania bardzo ładna buteleczka posiadająca pompkę niestety lekko się zacina ale nie jest źle . Ładna szata graficzna , etykieta zawiera wszystkie informacje potrzebne o tym produkcie . Olejek jest bardzo lejący i zmieniający się przy kontakcie z wodą w mleczko . Bardzo dobrze usuwa makijaż sprawdziłam ponieważ byłam ciekawa czy producent piszę prawdę . Ja go używam po demakijażu do lepszego oczyszczenia twarzy . Posiada przepiękny zapach , producent pisze o 4-6 pompek ale jak dla mnie jest to za dużo ja biorę 2 pompki i w zupełności mi wystarcza na umycie całej buzi . Produkt nie zapycha mnie , nie uczula jest przeznaczony do każdego rodzaju cery . Jest bardzo wydajny . Moja twarz po umyciu tym olejkiem jest dobrze oczyszczona , mięciutka i delikatna w dotyku , w końcu nie mam poczucia takiej ściągniętej skóry . Posiada parafinę i niestety nie każdemu przypadnie do gustu . Jestem z tego olejku bardzo zadowolona i zamierzam dalej go stosować .
Miałyście może ten produkt? Co o nim sądzicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz