piątek, 4 listopada 2016

Wieczorna pielęgnacja twarzy

Hej !
Dziś postanowiłam wam napisać jaka jest moja wieczorna pielęgnacja twarzy . Co robię krok po kroku , czego używam obecnie oraz czy zamierzam zmienić jakiś produkt którego aktualnie używam.
Przede wszystkim na początku kiedy nalewam wody do wanny od razu chwytam za płyn micelarny z firmy Tołpa ostatnio wam go pokazywałam oraz pisałam  . Z niego jestem bardzo zadowolona bo bardzo szybko zmywa makijaż , nawilża moją skórę i czuję że jest ona wtedy odświeżona . Kolejnym krokiem jest przetarcie twarzy tonikiem by upewnić się czy wszystko zostało usunięte. Obecnie mam tonik z firmy Rival de Loop pielęgnacyjny do skóry suchej i wrażliwej . Niestety on powoduje że odczuwam po jego użyciu ściągnięcie i to powoduje lekki dyskomfort więc już poszukuję zastępstwa.
Następnie sięgam po żel do mycia twarzy a obecnie stosuję nawilżający z BEBEAUTY zakupiony za parę groszy w biedronce . Ma on taka żelową konsystencję jestem z niego bardzo zadowolona . Żel delikatny dla mojej skóry , ładnie nawilża , nadaje miękkości oraz gładkości . Już mam w planach zakup następnego :)



Raz bądź dwa razy w tygodniu robię peeling . Szukałam dosyć mocnego ździeraka no i znalazłam Synergen składem nie powala ale działa bardzo fajnie . Ja oczekuję dobrego rezultatu i go mam ponieważ po jego zmyciu mam tak gładziutką skórę jak pupa niemowlaka . Dla alergików on się nie nadaje ponieważ w składzie znajduje się CI19140 więc nie polecam osobom z wrażliwa skórą .


Potem też raz bądź dwa razy w tygodniu ( przeważnie dwa ) stosuję wszelkiego rodzaju maseczek.Moje ulubione to : LomiLomi , oraz Tołpa co na pewno osoby które czytają mój blog wiedzą po moich wpisach :)
No i na sam koniec nakładam krem mam teraz z Loreal SkinPerfection udoskonalający dopiero co zaczęłam go używać więc na razie co zauważyłam to to że te pory faktycznie zmniejsza ( bo on miał to robić ) .



I to by były już wszystkie czynności które wykonuję aby zapomniałam o wodzie bo ona w tym poscie płynie i płynie :) Oczywiście krem nakładam po wykąpaniu .
Nie robię na pewno nic co robi większość z Was ale postanowiłam opisać te moje czynności które są zwyczajne :)
Mam nadzieję że choć trochę Was zainteresowałam :)
Pozdrawiam serdecznie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz