środa, 23 listopada 2016

Dwa podkłady które u mnie się sprawdziły.

Hej!
Dawno mnie nie było ale to z powodu natłoku obowiązków i pracy ale staram się na bieżąco odwiedzać wasze blogi :)
Dziś przychodzę z postem w którym chciałam opisać dwa dosyć tanie podkłady które u mnie się sprawdziły i moim zdaniem są warte uwagi .


Pierwszy podkład to P2  Nearly Nude make up odcień 020 . Jest to podkład który zakupiłam w drogerii Hebe za niecałe 20 zł . Pojemność to 30 ml czyli taka standardowa a termin ważności to 12 miesięcy od otwarcia . Na opakowaniu nie ma nic po polsku tylko w języku niemieckim . Więc opiszę co ja sama zauważyłam : Podkład dobierałam sama i z kolorem trafiłam bardzo dobrze . Konsystencja tego podkładu była bardzo lejąca taką właśnie lubię gdyż na długo mi starczył . Nakładałam go gąbeczką typu beauty blender . Ładnie się rozprowadzał na twarzy przy czym nie robił żadnych plam . Dopasował się do odcienia mojej skóry i nie tworzył na niej maski . Na mojej twarzy utrzymywał się cały dzień .Krycie miał średnie bym powiedziała gdyż trzeba było na krostki dać troszkę korektora . Chciałam coś matowego więc postawiłam na niego i faktycznie mat on posiadał . nie zbierał się w zmarszczkach i załamaniach . Nie migrował po twarzy i nie ścierał się . Bardzo żałuję że się już skończył bo był bardzo dobry .



Jego zastępcą został podkład z Bell ILLUMI corrector o którym sporo czytałam na blogach i oglądałam jego testy na youtube . Kupiłam go w Biedronce za 12 zł , mam odcień 02 i jest to odcień idealny dla mnie .


Pojemność to 30 g/r a data ważności to 12 miesięcy od otwarcia .
Producent pisze o nim tak: Trwały rozświetlająco - korygujący fluid . Perfekcyjny makijaż nasycony blaskiem . Rozświetlenie , optyczna korekta niedoskonałości cery , supernaturalny makijaż , długotrwały efekt .
Moje zdanie na temat tego podkładu : Konsystencję ma troszkę gęstszą niż lejąca , krycie średnie , ładnie dopasowuje się do koloru skóry przy czym nie ma efektu maski , nie zauważyłam żeby ciemniał na twarzy , posiada efekt rozświetlenia więc cery tłuste nie były by zadowolone , na mojej twarzy utrzymuje się cały dzień , nie zbiera się w zmarszczkach i przy płacie nosowym oraz nie migruje po twarzy . Jestem z niego zadowolona .
A Wy miałyście te podkłady ?
Jak się u Was sprawdziły ?
Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz