wtorek, 1 listopada 2016

Kosmetyki Tołpy

Hej !
Dziś będę opisywać produkty z firmy Tołpy . Zawsze byłam ciekawa czy te kosmetyki są dobre w końcu postanowiłam przetestować i tak mam u siebie trzy produkty z tej firmy które najpierw wam pokażę a potem po kolei opiszę .

Pierwsza to maska-ekspres witalizująco-nawilżająca na twarz , szyję , dekolt i biust do skóry wrażliwej , pozbawionej blasku i energii. Jest to dermokosmetyk o którym słyszałam same dobre opinie . Pierwsza saszetka już za mną i mogę powiedzieć że jest to mój ulubieniec tego miesiąca .
Producent pisze że ma korygować pierwsze zmarszczki , nawilża , uelastycznia , rozświetla , eliminuje oznaki zmęczenia , stresu i życia w szybkim tempie, stymuluje odnowę i wygładza zmarszczki mimiczne , przywraca promienny i wypoczęty wygląd.
Moja opinia : Kiedy nakładamy ją na twarz czujemy takie lekkie szczypanie a potem chłodzenie lecz kiedy zmywamy ją to od razu widzimy różnicę . Cera staje się jaśniejsza , wyglądałam na wypoczętą . Super nawilżała , miałam taka fajną gładziutką twarz . Zmarszczki się zmniejszyły  . Koszt to 7,99zł za 2x6ml . W tym kosmetyku nie mamy alergenów , silikonów , oleju parafinowego , parabenów , donorów formaldehydu za to posiada kompleks protein sojowych , proteiny ryżowe , olej z lawendy hiszpańskiej , fucogel , glicerynę . Ja jestem na tak na pewno kupię jeszcze :)

Kolejny to płyn micelarny . Producent pisze tak  : przyjazny dla skóry wrażliwej . Usuwa makijaż twarzy , oczu i ust oraz zanieczyszczenia nagromadzone w ciągu całego dnia . Pozostawia skórę gładką , nawilżoną i odświeżoną . Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort .
Moja opinia też będzie pozytywna w szybkim tempie sobie radzi z usuwaniem makijażu , nie zostawia takiej mgiełki na oczach czego bardzo nie lubię . Skóra faktycznie jest nawilżona . Jedynie co mi przeszkadza to kiedy nalejemy za dużo to lekko potrafi szczypać w oczy więc trzeba go dozować z umiarem . Posiada fajne zamknięcie na klik przy czym  sami dozujemy ilość bo ma mały otworek . Nie posiada sztucznych barwników , PEG-ów , SLS-ów , silikonów , parabenów , donorów formaldehydu .Tu również jestem na tak .

Ostatni produkt to krem CC do twarzy skóra bez naczynek 5% kompleksu dyni z wodą morską , Odcień natural beige . Producent pisze że jest do skóry wrażliwej , natychmiast wyrównuje koloryt , redukuje zaczerwienienia oraz zmniejsza ich widoczność. Wygładza , nawilża , uelastycznia , wspomaga regenerację oraz uwaga chroni przed negatywnym wpływem środowiska :)
Miałam go raz na sobie dla mnie jest za słaby gdyż ja szukam produktów maskujących niedoskonałości ale nie mogę powiedzieć że jest nie dobry ładnie wyrównuje koloryt . Wystarczy mała ilość aby pokryć całą twarz czyli jest wydajny . Ma dosyć specyficzny zapach ale w dobrym tego słowa znaczeniu . Jeżeli ktoś używa kremów CC to jak najbardziej wam go polecam .
Co mnie zdziwiło to to że wszystkie te produkty mają swój termin ważności aby 3 miesiące ale to tylko dlatego że mają składy naturalne co daje kolejny plus dla nich , ceny myślę że też nie są jakieś wygórowane oraz są dostępne w np. Rossmannie . Posiadają przepiękne opakowania na których są opisane różne poradniki u żadnej firmy tego nie widziałam .

Miałyście coś z Tołpy jaka jest wasza opinia ?
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz