poniedziałek, 17 października 2016

Rossmann -49% twarz

Hejka !
Ale się nam pogoda zrobiła zimno , zimno i jeszcze raz zimno :) Dziś chciałam wam pokazać co kupiłam na ostatniej części promocji . Do ostatniej części owej promocji zaliczają się wszystkie produkty kolorowe do twarzy czyli podkłady, róże, bronzery, bazy itp. Ja postanowiłam że kupię podkłady których jeszcze nie miałam a gdzieś tam wyczytałam że warto akurat kupić , przetestować i zobaczyć czy faktycznie są takie świetne. Nie robiłam również jakichś wielkich zakupów gdyż produktów kolorowych u mnie sporo a wiadomo że promocje są często i gęsto w różnych sklepach jak nie stacjonarnych to internetowych  . Nadszedł czas na pokazanie moich wybrańców i parę słów o nich :

Tak jak widać na zdjęciu moje łapki wymacały produkty na wszystkie strony i nawet widać jakieś małe zużycia :)

1) Lirene No pores Baza matująca pod makijaż : ma ona zmniejszać widoczność porów , pochłaniać nadmiar sebum oraz przedłużać makijaż . Fajna baza która robi to co ma robić ale takim małym minusikiem jest jej wydajność . Trzeba jej nałożyć trochę więcej niż w przypadku innych baz ponieważ ma ona konsystencję bardziej zbitą . Jest jej 30 ml kosztowała ok 15 zł.
2) Lirene No Mask płynny fluid + serum : producent pisze że ma być lekki , nie robić maski , nie rozmazywać się oraz że nie zmienia koloru w czasie . Zgodzę się że jest lekki oraz że się nie rozmazuje . Natomiast nie zgodzę się że nie zmienia koloru gdyż on zmienia kolor po nałożeniu na twarz. Ja mam 01 jasny i po nałożeniu na twarz ciemnieje więc myślę że dla bladzioszków on by się nie nadawał . Jeżeli ciemnieje po nałożeniu na twarzy czy nie zrobi nam maski?  Ja akurat dobrałam kolorek i jestem ogólnie z niego zadowolona  . Pojemność to 30 ml koszt nie całe 20 zł.
3) Bourjois healthy mix jest to podkład rozświetlający z ekstraktami owoców : producent pisze o ujednoliceniu oraz pełni blasku cerze do 16 godzin . Ma nie zatykać porów oraz nie podrażniać . Czytałam bardzo dużo na temat tego podkładu same dobre opinie . Poszłam i wybrałam numerek 52 Vanilla wydawało mi się że będzie idealny .Niestety po nałożeniu na twarz on ciemnieje i to bardzo więc postanowiłam zmieszać  go z jasnym podkładem który jest za jasny dla mnie efekt końcowy może być  . Nie zachwycił mnie ten podkład tak jak innych . Jest go 30 ml cena jakieś 22 zł ale dokładnie nie pamiętam .
4) Wibo Fixing Powder  półtransparentny puder matujący : jest to mój ulubieniec i jest to 3 moje opakowanie . Producent pisze o nim tak -utrwala makijaż , zapewnia matową skórę przez cały dzień . Nadaje świeży wygląd  , bez efektu maski . Nie zatyka porów. I ja się z tym zgadzam w 100 %. Pojemność to 5,5 grama cena ok 6 zł.
To by było na tyle a co wy sobie kupiłyście?  Może znacie podkłady które nie ciemnieją po nałożeniu na twarz ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz