wtorek, 11 października 2016

Rossmann -49% oczy

Hej !
Cześć dziewczęta po dosyć długiej nieobecności wracam do was z moimi łupami z promocji Rossmanna . Dziś kończy się obecna promocja na oczy i z racji tego chciałam wam pokazać co sobie zakupiłam . Będą to 3 rzeczy paleta cieni , tusz do rzęs oraz eyeliner . Od razu napiszę że jakość zdjęć będzie dosyć słaba ze względu że jestem po nocce dopiero co wstałam a za oknem ciemno i nie miałam jak zrobić zdjęć przy oknie :(  Mam nadzieję że mi wybaczycie . Następnym razem postaram się o lepszą jakość zdjęć . A więc do dzieła pierwszą rzeczą będzie to tusz do rzęs z firmy miss sporty jest to nowość Studio Lash Designer Mascara . Wygląda on tak :

Ma on pogrubiać ,wydłużać i rozdzielać na razie nie używałam ale jak tylko przeprowadzę test na sobie dam wam znać czy obietnice producenta się spełniły czy jednak coś nie gra . Jest go 8 ml ja zapłaciłam ok 7,50 zł w promocji czyli ok 15 zł kosztuje bez tej promocji . Posiada szczoteczkę silikonową czyli moją ulubioną .
Kolejną rzeczą jest eyeliner również z firmy miss sporty . Zwykły czarny ,  kupiłam go ponieważ chcę się nauczyć robić perfekcyjną kreskę na powiece żeby moje oko było wyraźniejsze  . Skusiłam się na taki oto eyeliner :


Czytałam wiele opinii na jego temat i dlatego postanowiłam go kupić . Używałam go już i mogę co nieco o nim powiedzieć .Przede wszystkim jest on bardzo czarny , kiedy rysujemy kreskę to zawsze się uda zrobić to ładnie . Posiada aplikator w mięciutkiej gąbeczce i to bardzo cieniutkiej jak dla mnie. Nie odbija się na górnej powiece czyli wielki plus , kolejny punkt dla niego za cenę czyli ok 10 zł w cenie regularnej a w promocji 5 zł . Pojemność to 3,5 ml .

Teraz przejdę do palety cieni z Wibo GoNude Smoky Edition . Jest to mój ulubiony produkt tego miesiąca . Została mi polecona przez koleżankę z pracy kiedy usłyszała że chcę sobie kupić cienie do oczu . Pokażę wam jej opakowanie które jest świetne  :







A teraz pokażę wam jej środek :


Paletka posiada 12 cieni 4 maty i 8 cieni z takimi drobinkami . Kolorki to brązy , fiolet , szarości możemy wyczarować z niej naprawdę fajne makijaże oczu . Ma również pędzelek jakościowo bardzo dobry z naturalnego włosia . Pigmentacja cieni jest dobra , nie osypują się , nie zbierają się w załamaniu powieki , utrzymują się długo na powiece nawet bez bazy pod cienie . Posiada duże lusterko plus i to duży u mnie . Postaram się wam zrobić zdjęcie tej palety przy świetle dzienny i wtedy zobaczycie jak te kolorki wyglądają przepięknie . Kosztuje ok 42 zł ja zapłaciłam za nią 21 zł . Zawartość to 15 g . Dla mnie ta paletka to cudo .

To by było na tyle z moich zakupów ale od jutra będzie promocja na podkłady , róże i wszystko do twarzy więc już myślę co by mi się przydało :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE BUZIAKI :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz