czwartek, 6 października 2016

Rossmann - 49% usta

Hejka wszystkim !
Ale się nam pogoda popsuła ciągle pada , wieje i nie przyjemnie na dworze . Dziś wolne mam od pracy więc postanowiłam napisać wam co kupiłam na promocji -49% w Rossmanie kategoria pierwsza która się skończyła to były usta , paznokcie . Kupiłam mało z racji tego że nie używam nic do paznokci a produkty które zakupiłam są do ust .


Pierwsza rzecz to  hipoalergiczna konturówka do ust z firmy Bell kolorek 01 . Kosztowała grosze a data przydatności to 12 miesięcy od otwarcia .
Słowa producenta brzmią następująco : Precyzyjnie obrysowuje kontur ust umożliwiając regulowanie ich kształtu i staranną aplikację pomadki . Sprawia , że makijaż jest nienaganny , nie rozmazuje się i utrzymuje się przez wiele godzin . Nie zawiera substancji zapachowych . 
Moja opinia : Konturówka zapakowana jest w pudełeczko i to jest plusem . Naprawdę możemy nią precyzyjnie obrysować kontur ust , bardzo ładnie prezentuje się na ustach , jest miękka , nie posiada żadnego zapachu . Natomiast przyczepię się do tej trwałości gdyż kiedy nie pijemy , nie jemy to jak najbardziej będzie się ona długo utrzymywała ale jak jemy bądź pijemy to ona się ściera . Ogólnie jest to konturówka warta uwagi na pewno kupię ponownie  .
 Kolor wygląda tak  :

 Drugi produkt to matowy błyszczyk z Eveline o numerku 413 cashmere pink . Jest jej 9 ml , data ważności 12 miesięcy od otwarcia .
Kolor wygląda tak :


Moja opinia : Nie posiada żadnego pudełeczka a szkoda ponieważ parę słów od producenta by się przydało . Na zdjęciu nie wygląda na matowy ale zastyga i to dosyć szybko . Kolor jak dla mnie fajny , wyrazisty taki jesienny . Posiada przepiękny zapach taki malinowy . U mnie na ustach nie odcina się od wewnętrznej strony ust .Wadą jest to że przesusza usta i nie jest to przyjemne jak dla mnie . Niestety nie kupię więcej ponieważ nie lubię przesuszonych ust .

A Wy co kupiłyście ? 
Pozdrawiam Ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz