sobota, 27 sierpnia 2016

Marion płatek głęboko oczyszczający na nos

Będąc na zakupach spożywczych w sklepie znalazłam stoisko z kosmetykami i jak sroka zaczęłam przeglądać różne rzeczy.Moją uwagę przykuł owy płatek na nos który kosztował 1,99zł. Kupiłam kilka i postanowiłam wypróbować .Producent pisze że płatek ma wnikać w pory ,oczyszczać oraz usuwać wągry.Sposób użycia bardzo prosty:
1) Najpierw oczyszczamy skórę na nosie .
2) Wyjmujemy płatek i zdejmujemy osłonkę .
3) Nakładamy na nos tak żeby bardzo dobrze przylegał (możemy zwilżyć delikatnie )
4) Czekamy 10-15 min. i odklejamy.
Wszystko super ale niestety kiedy próbowałam płatek przykleić on po prostu odpadał .Więc postanowiłam jak producent każe delikatnie zwilżyć i niestety tu też problem ponieważ trzeba trochę więcej niż delikatnie zwilżyć .Kiedy się już w końcu przykleił i odczekałam te 15 min. przyszedł czas na zobaczenie efektu .Niestety tu efekt był zerowy taka sama skóra na nosie jak przed zabiegiem . Byłam rozczarowana ale cóż nic na to nie poradzę .U mnie ten produkt się nie sprawdził więc mam zamiar poszukać czegoś innego .
Oto opakowanie tego płatka :
Jeżeli miałyście ten płatek oczyszczający na nos to bardzo chętnie przeczytam wasze opinie o nim czy sprawdził się , czy tak jak u mnie nic . A może po prostu znacie coś co jest super i możecie to polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz