poniedziałek, 29 sierpnia 2016

MASŁO DO CIAŁA SPA VINTAGE BODY OIL

Dziś będę opisywać swoje ulubione masło do ciała . Może zacznę od tego że ja ogólnie wolę używać olejki zamiast tradycyjnych balsamów i maseł do ciała . Po olejkach czuję że ta moja skóra którą mam suchą jest bardzo dobrze nawilżona . W prezencie od koleżanki która chciała mnie przekonać do używania masełek dostałam oto takie cudeńko:
Podeszłam do tego produktu z dużą rezerwą lecz u mnie zadziałało bardzo fajnie .
Producent pisze o nim że zawiera kompozycję kwasów tłuszczowych , ma właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania , przywraca ochronę hydrolipidową oraz nawilża skórę . Zawiera w sobie olej arganowy , ekstrakt z limonki, olej migdałowy oraz witaminę E. Jego data przydatności to 6 miesięcy od otwarcia i kosztuje około12-13zł .
Ja używam go po kąpieli gdyż rano nigdy nie mam czasu .
Kiedy otworzymy ten produkt możemy poczuć bardzo przyjemny relaksujący zapach . Nakładając go na ciało ładnie się rozprowadza i bardzo dobrze nawilża skórę . Moja skóra robi się gładsza , delikatniejsza tak jakby aksamitna w dotyku . U mnie to masełko spisało się bardzo dobrze i jestem z niego bardzo zadowolona . Pewnie kupię ten produkt ponownie lecz najpierw muszę wykończyć to co mam bo wiadomo że kobiety lubią kupować na zaś i mam jeszcze w zapasie trochę innych rzeczy do ciała.
Jeżeli ktoś miał to masełko do ciała bardzo chętnie przeczytam opinię o nim .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz