poniedziałek, 27 lutego 2017

Jakich produktów używam najwięcej

Hej !
Dziś chciałabym wam napisać o produktach które u mnie idą jak woda . Kupuje nałogowo i zużywam z prędkością światła . Na pierwszy rzut pójdą maseczki których posiadam dużo :) Nie wyobrażam sobie mojej wieczornej pielęgnacji bez użycia maseczki . Uwielbiam kupować te których jeszcze nie miałam i testować . Kiedy się sprawdzą zostają ze mną a jeżeli nie to wiadomo więcej nie kupię. Lubię też oglądać youtuberki które testują maseczki np. Fokusowana dzięki nim poznaję maseczki które ewentualnie mogłyby się u mnie sprawdzić . Kiedy robię zakupy nie ma mowy żebym wyszła bez przynajmniej jednej maseczki .



Kolejnym produktem jest krem do rąk . Kiedyś nie używałam i nie kupowałam był to produkt zbędny jak dla mnie . A od kiedy pracuję moje ręce bardzo szybko się przesuszają . Poszukuję kremów bardzo silnie nawilżających które pozwolą mi utrzymać nawilżenie przez długi czas .Obecnie nie mam dużo kremów bo aby dwa . Jeżeli znacie jakiś dobry krem do rąk to piszcie ja bardzo chętnie zakupię i przetestuję .



Ostatnim produktem który zużywam w szybkim tempie to płyn micelarny od którego oczekuję bardzo dużo . Przede wszystkim nie może szczypać w oczy bardzo nie lubię tego uczucia i tej mgły na oczach która daje mi straszny dyskomfort . Musi również szybko i dobrze pozbywać się makijażu który u mnie często jest bogaty . Obecnie mam dwa płyny micelarne ale nie są to jakieś świetne produkty które zakupiłabym ponownie . Są to raczej średniaki które zmywają ale bez efektu WOW .




I to by były takie trzy produkty które u mnie schodzą dość szybko , bez których moja pielęgnacja zostałaby zaburzona . Myślę że każda z nas ma takie trzy produkty które kupuje nałogowo i schodzą one w bardzo szybkim tempie . Ja zawsze muszę mieć zapas tych produktów i nie wyobrażam sobie żebym została bez któregoś z tych produktów .
Dajcie znać jakie są wasze trzy produkty które szybko schodzą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz