poniedziałek, 6 marca 2017

Denko

Hej !
Przychodzę do was dziś z postem który chyba każdy lubi bynajmniej ja bardzo lubię czytać co kto zużył i jak się mu sprawdziły dane produkty . Nie jest tych produktów dużo dlatego że bym chciała opisać je bardzo dobrze . Jeszcze opowiem o pogodzie która u nas jest okropna pada i pada oraz jeszcze raz pada. A więc przechodzę do sedna sprawy :


Pierwsze produkty które odkryłam nie dawno to sole do kąpieli które u nas zagościły na stałe i bez których ani ja ani moje dzieci nie wyobrażamy sobie już kąpieli . Przepięknie pachną ja bardzo polubiłam tę z lawendą a moje dziewczynki kochają mandarynkę i maślankę . Nie uczulają co jest bardzo ważne dla moich dzieci . Można się przy nich mega zrelaksować . Ja daję pół saszetki . Kosztują 2,99zł w Rossmannie .


Kolejne to maseczki to co ja lubię najbardziej . Ziaja jagody acai niestety jest to maseczka która u mnie nie dała efektu Wow . Miała nadać skórze blasku ja go niestety nie zauważyłam ot taka zwykła maseczka . Druga to Eveline maseczka z kwasem hialuronowym i komórkami macierzystymi i tu muszę ją pochwalić super nawilżała szybko się wchłonęła a skóra była mięciutka , naprężona , delikatna w dotyku jeszcze nie raz do niej powrócę .


Następnie zużyłam maseczkę od Perfecty z olejem ze słodkich migdałów oraz miodem manuka . Fajna maseczka która odżywia skórę i ładnie wyrównuje koloryt ale dla mnie zapach jest za słodki wolę mniej wyczuwalne zapachy na pewno kiedyś wrócę do niej . Kolejne to płatki pod oczy kupione w Biedronce nie polecam mimo że widać rozświetlenie pod oczami to niestety bardzo piekła mnie skóra po ich nałożeniu więcej do nich nie wrócę .


I znów porcja maseczek wykończona :) Kupiłam je w Biedronce za 1, 99zł bardzo fajne maseczki które spełniały swoją rolę w 100% może mniej mi się podobała ta z arganem ale ta z kawiorem to wielki hit jak dla mnie . Czuć było ten lifting na twarzy była świetna .


Teraz kolej na Mineralny krem myjący - maseczkę 2w1 bardzo szybko się skończył . Nie używałam tego produktu jako maseczki tylko służył mi do mycia twarzy . Nie pienił się był kremowy czego ja nie za bardzo lubię . Był i skończył się więcej nie kupię . Wykończyłam również płyn do demakijażu który dobrze zmywał , nie zostawiał tej mgły na oczach co niektóre płyny lubią to robić. Ja jestem na tak bardzo chętnie po niego sięgałam byłam zadowolona gdyż radził sobie świetnie z tuszem nie rozmazywał go .


Ostatnie produkty to krem pod oczy z Soraya nawilżenie i dotlenienie . Nie zauważyłam żadnych efektów podczas stosowania tego kremu . Nie kupię więcej go . Wypróbowałam również VIP Gold BB z Skin 79 byłam bardzo zadowolona z wyglądu mojej twarzy po jego zastosowaniu . Ładnie krył , nie czuć było go na twarzy przymierzam się do zakupu pełno wymiarowego opakowania jak dla mnie bomba .

A na koniec chciałabym wam pokazać produkty które kupiłam w ostatnim czasie do przetestowania :


I to by było już wszystko . Dajcie znać czy coś z tych produktów miałyście i jak się u was spisały pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz