czwartek, 9 lutego 2017

Krem do rąk z Tołpy

Hej !
Dawno mnie nie było ale postaram się nadrobić zaległości :) A dziś przychodzę do was z recenzją kremu do rąk z firmy Tołpa dermo mani, lift odmładzający krem do rąk . Krem jest przeznaczony do skóry wrażliwej , z obniżoną jędrnością i nierównym kolorytem . Ma on ujędrniać , uelastyczniać oraz rozjaśniać przebarwienia :)
Wygląda on tak :


Jego skład :


Producent pisze o nim tak : odmładza skórę rąk i spowalnia procesy starzenia . Wzmacnia strukturę skóry , przywraca jej prawidłową jędrność i elastyczność . Silnie nawilża i odżywia . Wygładza i rozjaśnia przebarwienia . Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych . Pielęgnuje i wzmacnia paznokcie .
Moja opinia : Tak jak widać na zdjęciu krem już prawie zdenkowałam więc musiałam zrobić zdjęcie tubki w całości ponieważ chcę go przeciąć żeby wyciągnąć już resztówkę . Krem znajduje się w opakowaniu przezroczystym co jest bardzo wygodną opcją gdyż widzimy kiedy się kończy i możemy kupić żeby nie zostać bez . Posiada bardzo fajną etykietę na której znajdziemy skład , sposób użycia , pojemność , ps czyli wiadomość dodatkową , datę przydatności , temperaturę przechowywania . Jest on koloru białego , zbity krem który w miarę szybko się wchłania . Sięgam po niego zawsze kiedy moje ręce zaczynają się przesuszać .Gdy go nałożę to mam bardzo dobrze nawilżoną skórę ,czuć ujędrnienie oraz skóra jest aksamitna w dotyku i to na długo . Kiedy wychodzę na dwór moje ręce nie są podrażnione wiatrem tylko tak jakby była na nich otoczka która je ochrania . Jestem bardzo z niego zadowolona . Pojemność to 60 ml a koszt ok 19 zł .
Jestem ciekawa czy miałyście może ten krem i co o nim  sądzicie ?
Na koniec dnia mam jeszcze plan na zrobienie denka i mam nadzieję że mi się uda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz