piątek, 7 kwietnia 2017

Japoński krem-pianka oczyszczająca do mycia twarzy

Hej !
Wracam po dłuższej przerwie niestety nie miałam czasu pisać ponieważ cały czas pracowałam i byłam tak zmęczona że aby kąpałam się i szłam spać . Wstawałam wcześnie , późno się kładłam i to tak wyglądało .

Dziś chciałabym opisać krem- piankę do mycia twarzy z firmy Hada Labo którą stosuję już miesiąca jej zużycie jest już konkretne . Zakupiłam ją dawno i szczerze powiem że nie pamiętam ile kosztowała ale coś około 30 zł .
Produkt wygląda tak :


Producent pisze o niej w ten sposób :
Krem o puszystej konsystencji w kontakcie z wodą zamienia się w kremową piankę , która doskonale oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń . Pozostawia skórę idealnie czystą , znakomicie nawilżoną i jedwabiście wygładzoną . Zawiera kwas hialuronowy .

Moja opinia :
Zacznę od opakowania które jak dla mnie jest bardzo ładne . Posiada bardzo miękką tubkę i otworek doskonałej wielkości do wyciśnięcia odpowiedniej ilości produktu . Z tyłu mamy naklejoną informację o sposobie używania . Krem- pianka ma pojemność 100 g a data ważności 9 miesięcy od otwarcia . Krem -pianka posiada bardzo nieprzyjemny zapach który na samym początku był dla mnie uciążliwy . Jest to produkt moim zdaniem bardzo wydajny gdyż wyciskamy wielkość ziarnka która pozwala nam na pokrycie całej twarzy . Kiedy masujemy twarz krem przemienia się bardzo szybko w piankę która naprawdę bardzo ładnie oczyszcza nam twarz . Robiłam test i po umyciu twarzy przetarłam ją jeszcze raz płynem micelarnym i płatek był czysty . Nie czułam uczucia ściągnięcia po zastosowaniu tej pianki . Skóra była oczyszczona , miękka oraz nawilżona .
Zamierzam zapoznać się z tą firmą i kupić jeszcze coś innego od nich gdyż pianka jest naprawdę dobra . Widziałam też że posiadają maseczki więc na pewno jeszcze coś sobie kupię od nich .

I na dziś to by było już wszystko dajcie znać czy miałyście styczność z produktami tej firmy i co warto od nich przetestować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz