poniedziałek, 1 maja 2017

Co kupiłam na promocji w Rossmannie -55%

Cześć
Dziś chciałam wam pokazać co kupiłam sobie na promocji -55% w Rossmannie . Ja ściągnęłam sobie aplikację więc miałam -55% a nie -49 % . Byłam pierwszego dnia tej promocji i było naprawdę bardzo dużo innych osób ale to co miałam w planach kupić wpadło w moje ręce a więc zaczynamy .


Pierwszymi produktami były matowe pomadki z Wibo które bardzo polubiłam za ich trwałość . Miałam już jedną o numerku 6 więc postanowiłam dokupić sobie numerki 1,2,5 oraz skusiłam się jeszcze na pudrową pomadkę z Bell o numerku 6 którą chciałam sobie przetestować no i stwierdzam że wolę jednak matowe pomadki gdyż moim zdaniem są bardziej trwalsze .


Kupiłam również puder w kolorku 001 transparent z Rimmela Stay Matte ponieważ słyszałam wiele dobrego na jego temat a nigdy go nie miałam więc czas przetestować coś nowego .


Kolejną rzeczą do przetestowania którą wzięłam jest tusz pielęgnacyjny z firmy 4Long Lashes który ma dodatkowo przyspieszyć wzrost naszym rzęsom . Miałam już odżywkę z tej firmy w miarę byłam zadowolona a więc czemu nie wziąć tuszu który był rozchwytywany :)


A jako ostatnie produkty których nie potrafię ominąć i mam w swoich zbiorach dosyć sporo to podkłady . Lubię sprawdzać te których jeszcze nie miałam lub są nowościami więc wybrałam CC z Bell , CC 123 Perfect z Bourjois oraz Fit me ! od Maybelline .

I to już wszystko co kupiłam . Na pewno porobię recenzję i pokażę oraz opowiem jak te produkty się u mnie sprawdziły . Mam jeszcze w planach recenzję maseczki z firmy Hada Labo którą wczoraj sobie zrobiłam i chciałabym podzielić się z wami moim odczuciem i spostrzeżeniem co do niej .
Miłego dnia Wam życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz