niedziela, 15 stycznia 2017

LIVE LOVE dwie paletki

Hej !
 Dziś przychodzę do was z postem na temat kosmetyków kolorowych które udało mi się ostatnio kupić i z których zakupu bardzo ale to bardzo się cieszę . Miałam ostatnio nic nie kupywać i oczywiście nie kupiłam nic co by mi było niepotrzebne . Natomiast nie posiadałam róży i rozświetlaczy oraz paletki do konturowania twarzy więc chodząc po drogeriach rozglądałam się za takimi produktami z których byłabym zadowolona i natrafiłam . W Rossmannie była promocja na produkty z Live Love czyli siostrzanej marki MUR i kupiłam sobie paletkę do konturowania oraz paletkę z różami i rozświetlaczami . Teraz pokażę wam jak one wyglądają :


Paletka do konturowania


Paletka róży i rozświetlaczy


Paletki mają świetną pigmentację , przepięknie wyglądają na twarzy , utrzymują się cały dzień dzięki czemu cały czas wyglądałam ładnie . Nie kruszą się . Paletka do konturowania jest wykonana z twardego kartonika zamykana na magnes , w środku znajdują się dwa małe lustereczka  . W niej znajdziemy jeden puder biały matowy , cztery pudry brązowe o różnych odcieniach oraz jeden puder rozświetlający . Puder matowy biały nadaje się tak samo pod oczy jak i do rozświetlenia twarzy natomiast pudry brązowe możemy ze sobą mieszać żeby powstał nam idealny kolorek do ocieplenia twarzy . Bardzo ładnie się blendują oraz nie robią plam na twarzy . W paletce  BLUSH&LIGHT znajdziemy cztery róże i dwa rozświetlacze o wysokiej pigmentacji . Możemy każdego dnia nadać naszym policzkom innego kolorku . W środku znajdziemy duże lusterko czyli jak dla mnie duży plus . Przez jedno pociągnięcie pędzlem po policzkach mam efekt którego oczekuję od róży .  Sporo osób ( oczywiście kobiet ) pytało mnie jakie produkty używam że tak ładnie wyglądam . Za paletki zapłaciłam po 17,99 zł i wystarczą mi na bardzo długo . Ja z tych produktów jestem bardzo zadowolona i będę używała ich codziennie ponieważ kiedy je nałożę i się przejrzę w lustrze bardzo się sobie podobam :)
Dziś to by było już wszystko . Dajcie znać czy macie może te paletki i co sądzicie o nich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz